Workshop Copywriter
Primii pași în Copywriting și Email Marketing
Cum să scrii texte care vând și să trăiești din asta
👉🏿 Workshop online intensiv, pe durata a două module (patru zile de training în total)
👉🏿 Workshop online intensiv, pe durata a două module (patru zile de training în total)
⚫️ Modulul 1: The Writer (2-3 Martie)
⚫️ Modulul 2: The Marketer (16-17 Martie)
447 euro în loc de 499 euro
Mai sunt 16 Locuri 20 Disponibile
Suntem în continuă schimbare și facem față cu greu rapidității cu care totul se transformă în jurul nostru. Competitivitatea este la cote maxime, avem senzația că suntem obligați să facem lucruri pe care nu le vrem, care nu sunt în sângele nostru, pentru a ne vinde mai bine.
Tehnologia este radical diferită la fiecare câțiva ani.
Marketing-ul pare un monstru cu 7 capete – de fiecare dată când dovedești un cap care scuipă foc, apar alte două în același loc: Copywriting, Social Media – Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Threads, Tik Tok – E-mail Marketing, Blogging, Open rate, Click-through, Pay Per Click, Newslettere, Titluri, Beneficii, Call to action, Sales Letter, Conversii, Marketing direct, Facebook Ads, Google Adwords.
Iar produsele și serviciile noastre se vând parcă din ce în ce mai greu, pe măsură ce tehnologia se dezvoltă. Până la urmă noi vrem să trăim din ceea ce facem, din expertiza noastră, din afacerile noastre, din visurile noastre. E o cursă care nu poate fi câștigată.
Și asta ți-o spune un marketer care trăiește din campaniile pe care le face și prin consultanța pe care o oferă.
Avem nevoie de liniște, să lăsăm deoparte pentru scurt timp canalele de comunicare și să înțelegem ce este cu adevărat important pentru noi. Lipsa rezultatelor este un simptom al haosului informațional în care ne scăldăm.
Se spune că o minte confuză sau supraîncărcată de informații nu cumpără!
Marketingul & Copywritingul – sunt de două feluri: matematic (al conversiilor) și uman (al înțelegerii psihologiei oamenilor). Când te lupți cu matematica în copywriting, te vei lupta cu tehnologia. Când înțelegi modul cum un om simte și gândește, ești copywriter și îți poți vinde produsele, serviciile și chiar pe tine, indiferent de tot ce se întâmplă în jurul tău.
Pentru că modul în care oamenii gândesc, simt și reacționează nu s-a schimbat de milenii și nu se va schimba milenii întregi de acum încolo.
“… am scris un articol nou în care anunțasem data și locația unui nou eveniment. A fost atât de bine primit încât, inițial, am crezut ca e vorba de o eroare tehnică.
Nu puteam să cred ce se întâmplă. Aveam 2000 de share-uri în prima jumătate de ora. Apoi a început nebunia. 4000, 7000, 9000 de shareuri. Țin minte că nici măcar nu realizam cât de mult mă apropiam de numărul 10 000… care însemna că materialul respectiv a devenit “oficial” viral.
La un pic peste 10 000 de share-uri i-am dat mesaj lui Daniel. Și i-am mulțumit.”
Horia Radu
Cofondatorul NLP Revolution
CE ESTE WORKSHOP-UL COPYWRITER?
Workshopul COPYWRITER – este un proiect personal din seria de workshopuri de scurtă durată, serie numită “Creative Writing Series”. Scopul este acela de a învăța cum să vinzi prin scris, dincolo de toată tehnologia care evoluează în ritm alarmant și care te lasă descoperit pe termen lung.
Modul 1:
The WRITER: Cum scrii texte care vând
Data: 2-3 Martie 2024
👉🏿 Fundamente în marketing: siteuri, pagini de vânzare, chestionare, funnels, tripwires, webinarii, mesaje de vânzare, canale de social media, tipuri de produse, avatar de client, nișă, piață, resurse ș.a.;
👉🏿Arme de influență: cei 21 de declanșatori emoționali pe care ar trebui să îi stăpânești, ca să poți scrie un mesaj prin care să influențezi pe cei din jurul tău;
👉🏿Structuri de texte: articole, newslettere, scrisori de vânzări, ads-uri, script video, webinar;
Modulul 2:
The MARKETER: Cum creezi o strategie de lansare de produs, de la zero
Data: 16-17 Martie
👉 Fundamente strategice: secvențialitate în comunicări, timelineuri, principii de încălzire a unei audiențe, remindere, procese de vânzare, ofertare;
👉 Campanii de email marketing: tipuri de lansări, strategia din spate, etapele de prelansare, lansare, post lansare (toate cu structuri de mesaje și cu timelines integrate);
👉 Campanii de lansare prin webinarii: ads-uri, etapele de prelansare, remindere, lansare, post lansare… plus o incursiune pe adâncime în construcția unui webinar care să vândă;
INTERVIURI BONUS:
Patru interviuri cu specialiști sau marketeri de top – prin care să destructurăm strategiile lor de succes:
Interviul #1 – Paul Ardeleanu,
fondatorul Agenției Marketing Deck:
Cum să construiești organic o audiență de la zero, cu ajutorul platformelor de Social Media;
Interviul #2 – Diana Drăghici,
specialist FB Ads:
Care sunt cele mai importante elemente de care să ții cont, când gândești o campanie de promovare plătită prin Facebook;
Interviul #3 Horia Radu,
cofondator NLP Revolution:
Cum construiești o campanie de webinar launch, de la zero, cu o prezență de mii de oameni și un discurs care să vândă;
Interviul #4 Olga Ursu,
consultant în investiții, StrategiideInvestitii.Ro:
Cum construiești un business de la zero, în jurul expertizei tale, folosindu-te de campanii de webinar launches;
Bonus Extra și Exclusiv:
Dosarul “Baby Plan”de definire a unei campanii pe internet, revizuit:
- Cea mai puternică unealtă de strategie prin care poți să lansezi produse și servicii;
- Îți definește strategia, prin pași simpli de urmat, prin care să faci o campanie răsunătoare în mediul online;
- Acoperă toți pașii de care ai nevoie în perioada de pregătire a vânzării (partea de documentare, pe care sub 10% dintre marketeri o folosesc);
- Acoperă o paletă largă de tipuri de campanii, de la flash sales (campanii de 1-2 zile), la campanii de email-marketing clasice sau webinar launches;
writer
Daniel Zarnescu
Trainer / Marketer / Antreprenor
Fondatorul editurii Storycraft Publishing & al Școlii de Scris, cu Daniel Zărnescu (formare care ajută autorii de ficțiune să își ducă la bun sfârșit manuscrisul de carte și să fie publicați);
Autor a nu mai puțin de 13 cărți, atât de dezvoltare personală, cât și de ficțiune. Cel mai cunoscut titlu este “Esența Eficienței”, carte care s-a vândut în nu mai puțin de 20 000 de exemplare din 2014, de când a fost lansată.
Scrie articole și newslettere din 2004, de când și-a construit primul blog, prima bază de date de abonați și de când a pus bazele primei comunități online.
A colaborat cu cele mai mari nume din piața de dezvoltare personală din România, lansând personal sau luând parte la lansarea a sute de produse și servicii din zona educațională.
Astăzi îl găsești pe danielzarnescu.ro, unde scrie frecvent articole pentru cei peste 50 000 de abonați, care îl urmăresc.
Mai sunt 16 locuri 20 disponibile
Ce înveți din workshopul Copywriter?
👉 Cum arată un text persuasiv și la ce să fii atent atunci când vrei să atragi mase de oameni înspre tine;
👉 Cum să scrii texte de diferite dimensiuni, chit că vorbim de postări scurte, de social media, chit că vorbim de articole pe un site de prezentare sau de o pagină de vânzări;
👉 Cum să scrii o poveste în jurul a ceea ce faci și a ceea ce vinzi, astfel încât oamenii să te urmărească și să capete încredere în tine;
👉 Cum să gândești un blog/website/canal de social media prin care să ții legătura cu clienții tăi (și secretele din spatele unei comunități);
👉 Cum să construiești un mesaj de vânzare de la zero, bazat pe formule foarte ușor de urmărit;
👉 Cum să împachetezi un produs sau un serviciu, astfel încât să creezi “magnetism”, cum să gândești prețul pe care îl ceri, cum să alegi canalele prin care să îl promovezi;
👉 Cum să formulezi “beneficiile” unui produs sau serviciu (este “balaurul” care omoară vânzarea, de cele mai multe ori);
👉 Cum să construiești strategic o campanie de promovare care să îți crească exponențial vizibilitatea în mediile online și offline;
👉 Cum să scrii articole prin care creezi fidelizare, aduci valoare în viața clienților tăi și a viitorilor tăi clienți, și prin care, implicit, vinzi;
👉 Cum să pregătești un text al cărui scop este să te promoveze și să îți aducă încasări;
👉 Cum să alegi titlurile articolelor, ale produselor, ale serviciilor, ale evenimentelor, ale campaniilor, astfel încât oamenii să devină curioși de tine și de ceea ce le oferi;
👉 Cum să scrii newslettere și cum să faci campanii de e-mail marketing care să se transforme în vânzări și conversii nemaiîntâlnite până acum;
👉 Și multe, multe alte trucuri de marketing, toate plecând de la înțelegerea psihologiei umane și a modului cum oamenii, în general, cumpără, acționează și reacționează într-o piață supraaglomerată de oferte.
“Am aplicat sub 50% din ce am învățat, și rezultatele au fost fantastice. Am vândut două cursuri în mai puțin de 3 luni, de la zero. Mi-am dat seama că stau pe o comoară pe care nu o folosesc la maxim, mi-am înființat propria companie de training și, de atunci, mă ocup cu asta.”
Alina Ioniță
purchasingtraining.ro
“Am dat o grămadă de bani pe fundul tău…
Mai toate cărțile, agenda, școala de coaching, copywriting și MIB.
Am mai înscris-o și pe fiică-mea.
Dar vreau să-ți spun…
că meriți frate.
Căci banii ăștia, ce i-am băgat în tine, i-am scos cu “mâna ta”.
Nu delirez.
E vorba de cursul de copywriting făcut anul trecut prin toamnă.
Pe-atunci aveam dorința să schimb ceva în forma mailurilor mele.
Mi se părea că scriu urât, lipsit de profesionalism și-am zis… hai să mă duc poate aflu ceva legat de subiectul ăsta.
La acel curs m-ai luminat cu promovarea unui site pe care îl aveam așa, de prezentare.
Nu aducea niciun bănuț, era așa doar de trecut pe cărți de vizită și pe pliante.
În capul meu striga programul “un avocat e recomandat de către cei ce l-au testat” Cine-ar alege de pe internet, un avocat? e imposibil…
Și am ținut-o an de an, cu gândul ăsta.
Până am ajuns la tine, care m-ai zdruncinat cu a ta privire de cristal.
“Câți oameni te cunosc pe tine, atâți te pot recomanda”
Ce-am auzit?
Că ar putea să mă cunoască de zeci de mii de ori mai mulți decât mă cunoșteau deja în acea clipă…
și unii chiar ar fi putut să cumpere serviciul meu… a fost… IMPERIAL.
A doua zi am investit în reclamă plătită pe google adwords 400 lei.
Într-o săptămână, am semnat un contract de 800 de euro.
În decembrie, cu alți 400 lei am câștigat 2000 euro.
În perioada 15 ian – 30 februarie, încasările din site în valoare de 8000 euro au depășit încasările din minunatele mele recomandări în valoare de 5000 euro.
Ai avut dreptate.
Să vedem peste 4 luni ce cifre îți mai dau.
Conversii maxime!
Atât am vrut să îți spun.
Îți mulțumesc pentru acest curs… și pentru tot ce am primit de la tine.
Pentru că, de fapt, mi le-ai făcut cadou pe toate…
Cu ideea ta de promovare, de la copywriting”
Andreea Manolică,
avocat
Ce conține Workshopul Copywriter?
4 zile de workshop intens
structurat în două module (a câte două zile fiecare)
- Modulul 1: The Writer (2-3 Martie)
- Modulul 2: The Marketer (16-17 Martie)
Trei teme principale explorate:
- Content marketing (cum scrii ca să atragi / influențezi oamenii);
- Copywriting (cum scrii ca să vinzi);
- Email marketing (cum creezi campanii de email marketing și webinar launches)
Bonus
Patru interviuri cu specialiști sau marketeri de top – prin care să destructurăm strategiile lor de succes:
- Paul Ardeleanu – Facebook Organic;
- Diana Dragomir – Facebook Ads;
- Horia Radu – Webinar Launches;
- Olga Ursu – Business de la Zero, în mediul digital.
Extra Bonus
📁
Dosarul de Strategie Baby Plan (secretul meu, din spatele a sute de campanii create sau coordonate de mine în ultimii 20 de ani), în format editabil – ca să poți crea și tu strategii de la zero.
🏅
Garanție 100% banii înapoi (dacă simți că nu ți se potrivește).
Preț Workshop
(2 module, 4 zile de training + toate bonusurile incluse)
447 euro în loc de 499 euro
Mai sunt 16 locuri 20 disponibile
Când are loc Workshopul?
- Modulul 1: The Writer (2-3 Martie)
- Modulul 2: The Marketer (16-17 Martie)
Unde?
Workshop este unul online, se va desfășura cu ajutorul platformei de zoom.
“Cea mai mare problemă a fost că nu știam să “vând”. Daniel mi-a clarificat că există o “strategie”, niște pași pe care trebuie să îi urmez când trebuie să pregătesc un cititor pentru a cumpara un curs de la mine.
Rezultatele au fost spectaculoase – pentru că la ora actuală sunt cel mai căutat trainer NLP din țară – iar asta se datoreaza faptului că folosesc strategiile explicate de Daniel și filosofia pe care el o predă în cursurile de marketing și copywriting.”
Marius Simion
Trainer NLP NLPMania.Ro
“O spun cu toată responsabilitatea că deși am făcut multe cursuri pe marketing și am citit și autori din afară, Daniel a fost cel care mi-a oferit cele mai clare și concise informații.
Informațiile primite de la Daniel, au fost pentru mine acel conector care a făcut legătura între toate cunoștințele de marketing pe care le-am adunat în cei 9 ani de experiență ca angajat, cele peste 20 de cursuri și training-uri la care am participat și cei 10 autori de cărți citiți. Practic Daniel mi-a oferit acel driver care m-a ajutat parcă sa decriptez limbajul marketerilor și să mă facă să exclam: Da, asta este!”
Florin Enceanu
Fondator Editura Bookzone
“Daniel Zărnescu e omul care îți deschide mintea și sufletul. Știe să se apropie de tine pentru că e un bun psiholog și înțelege, mai bine decât o arată, ce se ascunde în spatele fiecărui om cu care stă la masă. E omul care face pași spre tine, dar te face să înțelegi că, de fapt, tu ai făcut pași spre el. Scrie al dracului de bine și reușește să te facă să fii cu el în poveste.”